Geen resultaten
Hmmm, ik heb geen resultaten gevonden op je zoekterm. Wellicht kan je het anders voor me omschrijven?
Geen resultaten
Hmmm, ik heb geen resultaten gevonden op je zoekterm. Wellicht kan je het anders voor me omschrijven?
Categorieën
Outlet modellen met veel korting!
Er zit een wettelijke garantie op alle artikelen van onze webshop. Deze garantie betekent dat elk geleverd artikel in goede staat bezorgd moet zijn. Als dit niet het geval is, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. De standaard garantietermijn bedraagt 1 jaar na leverdatum. Naast de wettelijke garantie geldt er op de meeste artikelen ook een fabrieksgarantie. Deze extra garantie geldt voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld een jaar. Daarnaast kan de garantie per product en fabrikant verschillen. Skogen kan hierin bemiddelen, maar is hier niet aansprakelijk voor. Wanneer je bestelde artikel niet goed functioneert binnen de garantieduur, gaan wij zo snel mogelijk op zoek naar een oplossing. Hierbij kun je denken aan een reparatie, vervanging of terugbetaling van je aankoopbedrag. Als het probleem met het artikel je eigen schuld is, heb je geen recht op garantie.
Je aankoopbewijs geldt bij Skogen als garantiebewijs om aanspraak te kunnen maken op de wettelijke garantie. Sommige artikelen hebben een extra garantie. Deze garantie kan verschillen per fabrikant. Moet het artikel gerepareerd worden? Geen probleem, wij zijn er om je te helpen! Wanneer je de reparatieaanvraag hebt doorlopen ontvang je verzendinstructies. Is het niet gelukt om een reparatieaanvraag te starten, neem dan contact op met onze klantenservice.
Om je artikel voor reparatie aan te melden neem je contact op met onze klantenservice. Na de aanmelding van je artikel ontvang je een bevestigingsmail met verzendinstructies. Kleine artikelen kunnen worden opgestuurd. Grote producten kunnen worden opgehaald door een koerier of regelen wij een reparatie aan huis. In sommige gevallen vragen we de fabrikant of leverancier zelf om contact met je op te nemen. Deze kan in veel gevallen het probleem sneller oplossen dan wij.
De kosten voor de reparatie hangen af van het soort artikel en de grootte van het defect. De reparatie is gratis wanneer deze binnen de garantievoorwaarden en garantietermijn valt. Is de garantieduur verlopen maar wil je toch graag je artikel laten repareren? Wij helpen je graag. Wij sturen altijd eerst een prijsopgave voor de reparatie wordt gestart. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Skogen niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.
Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Daarna (minimaal) 14 dagen om het product terug te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je huisadres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via contact@skogen.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
De verzendkosten van de retour gestuurde artikelen zijn voor eigen rekening.
Om je artikelen retour te sturen, volg je het volgende proces. Neem contact op met contact@skogen.nl met daarbij je ordernummer en reden van retour en wij nemen zo snel als mogelijk contact met jou op. Vervolgens hangt het van de grote van de artikelen af hoe deze geretourneerd kunnen worden. Kleine artikelen kunnen via PostNL worden verstuurd en grote artikelen zullen opgehaald moeten worden door de leverancier. Heb je hulp nodig bij het retourproces? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Wanneer je het artikel geretourneerd hebt via PostNL is de zending op de website van PostNL te volgen met een Track & Trace code. Zodra Skogen het geretourneerde artikel in ontvangst heeft genomen, kan de verwerking 5 dagen duren. Heb je na 5 werkdagen nadat je het artikel retour hebt gestuurd nog geen bericht ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Nadat wij jouw retour gestuurde pakket ontvangen hebben, sturen wij het nieuwe artikel naar je toe. Mocht het zo zijn dat het artikel niet meer op voorraad is, dan zal het aankoopbedrag teruggestort worden op dezelfde rekening waarmee je betaald heb. Retourkosten zijn voor eigen rekening. Tenzij een product beschadigd is, dan nemen we de retourkosten voor onze rekening.
Het retour adres (let op; geen bezoekadres) van Skogen.nl is:
Skogen
Amethiststraat 5
1812 RP Alkmaar
Het kan zo zijn dat je een artikel toch niet retour wil sturen. Dit is helemaal niet erg! Heb je het artikel al retour gemeld en wil je deze annuleren? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Wanneer het retour gestuurde artikel door ons is ontvangen, storten we het aankoopbedrag terug op hetzelfde rekeningnummer als waarmee je betaald hebt. Mocht het zo zijn dat het rekeningnummer ontbreekt, dan zullen wij contact met je opnemen.
Wil je het rekeningnummer wijzigen waarop het bedrag teruggestort zal worden? Dan kan je het beste contact met ons opnemen. Wanneer je betaald hebt met een cadeaubon of shoptegoed zul je dit bedrag terug ontvangen.
Bij Skogen.nl werken wij samen met verschillende leveranciers/fabrikanten. Bij de meeste leveranciers hebben wij de afspraak: vandaag besteld, binnen een week in huis. De verwachtte levertijd van jouw bestelling staat in de orderbevestiging die je per mail hebt ontvangen. Daarnaast kun je de status van jouw order zien wanneer je inlogt op onze site.
Als de producten op voorraad zijn, kunnen we deze binnen enkele dagen leveren. Helaas zijn wij afhankelijk van de leverancier en is het af en toe het geval dat een bepaald product niet op voorraad is. Ook het verzendklaar maken van grote bestellingen kost iets meer tijd. Hierdoor kan een bestelling wat langer duren. In dit geval neemt onze klantenservice of de leverancier contact met jou op om een bezorgdag plus tijdstip (naar keuze) af te spreken.
Je kunt je bezorgadres invoeren bij het afronden van je bestelling. Als je al een account hebt bij Skogen, dan kun je de wijzigen onder “Mijn account”.
Heb je de bestelling al geplaatst, maar wil je toch het adres nog wijzigen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Wij gaan meteen voor je kijken wat we kunnen doen.
Wij bieden een gratis verzending bij een bestelling vanaf € 50,-. De bezorgkosten voor bestellingen onder dit bedrag zijn € 5,95.
Bij de meeste bestellingen krijg je een track & trace code zodra de verzending klaar staat om zo je eigen bestelling op de voet te kunnen volgen. Bij grote orders neemt ons transportbedrijf contact met jou op om een bezorgdag en tijdstip (naar keuze) af te spreken.
Mocht je meer informatie willen over de status van je bestelling? Bekijk dan ‘mijn account’ of neem contact op met onze klantenservice. Wij gaan meteen voor je kijken wat we kunnen doen.
Bekijk eerst of je een mail hebt ontvangen met orderbevestiging en verwachte leverdatum. Is dit niet het geval, dan hebben wij helaas je bestelling niet goed ontvangen. Plaats je order opnieuw en wij zullen je bestelling gelijk behandelen.
Is je bestelling wel verwerkt maar heb je niks ontvangen? Het is mogelijk dat je bestelling niet op voorraad is en dat de levertijd langer is dan normaal. In dit geval neemt de leverancier contact met je op.
Mocht je alsnog geen pakket ontvangen hebben of is je bestelling incompleet, neem dan contact op met onze klantenservice.
Het hangt van de leverancier en van het formaat van het artikel af of de bestelling in elkaar gezet wordt. We bieden een installatieservice (bezorgen, installeren en verpakking mee terug) boven een bepaald bedrag. Wij bieden de service niet standaard en deze moet van te voren overeengekomen worden. Voor meer informatie over jou bestelling, neem contact op met onze klantenservice.
Wij proberen jou de service vandaag besteld, binnen een week in huis te bieden. Helaas zijn wij afhankelijk van onze leveranciers en fabrikanten. Het kan voorkomen dat jouw producten niet op voorraad zijn en hierdoor de levertijd langer is dan normaal. In dit geval neemt onze klantenservice of de leverancier contact met jou op.
Heb je geen bericht gehad? Neem dan zelf even contact op met onze klantenservice en wij proberen jou zo snel mogelijk te helpen!
Bij Skogen.nl vinden we het belangrijk dat je probleemloos kunt winkelen! Daarom hebben wij diverse (gratis!) betaalwijzen waaruit je kan kiezen:
Betaalwijze Betaalkosten
IDEAL Gratis
Paypal Gratis
Creditcard Gratis
Klarna Gratis
in3 Gratis
Bancontact Gratis
Factuur Gratis
iDEAL – Betaal online met je eigen bank
Met iDEAL betaal je heel gemakkelijk door middel van online bankieren met de volgende aangesloten banken: ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank. Je betaalt in een paar stappen: 1. Selecteer iDEAL als betaalwijze tijdens het afrekenen 2. Selecteer jouw bank in de lijst 3. Je wordt doorgestuurd naar de online bankierenomgeving van jouw bank waar je inlogt zoals je gewend bent 4. Bevestig je betaling 5. Er komt direct een betalingsbevestiging in beeld 6. Je gaat terug naar Skogen.nl en je aankoop en betaling zijn voltooid!
Kortom: Je betaalt supersnel, heel simpel en veilig online via je eigen bank.· Altijd gratis betalen met iDEAL bij Skogen.nl - Je hebt geen software nodig om met iDEAL af te kunnen rekenen.
PayPal
Met Paypal ben je verzekerd voor al je aankopen en heb je een veilige plek waar je jouw betaalgegevens kunt bewaren en gebruiken. Je e-mailadres staat gekoppeld met deze online rekening waardoor je geen moeilijke gegevens hoeft te onthouden. Op de site van Paypal kan je meer informatie vinden. Hoe kan ik bij Skogen.nl betalen met Paypal? 1. Kies bij de pagina 'betaalwijze' voor Paypal 2. Je wordt nu doorgestuurd naar de online omgeving van Paypal 3. Login met jouw Paypal account 4. Bevestig de betaling 5. Je gaat terug naar Skogen.nl en je aankoop en betaling zijn voltooid!
Samengevat: Je kunt veilig aankopen doen zonder je financiële informatie in te voeren· Betalen met PayPal is bij Skogen.nl helemaal gratis.
Creditcard – Snel en veilig
Betaal veilig en achteraf met creditcard. Wij accepteren zowel Mastercard als Visa cards. Skogen.nl garandeert de veiligheid van jouw creditcardgegevens door een versleutelde verzending. Lees meer in ons Privacybeleid. Zodra je nieuwe aanwinst bij Skogen is goedgekeurd, wordt het bedrag gereserveerd en ontvang je een bevestigingsmail van de bestelling per e-mail.
Dus: Betalen met creditcard is bij Skogen altijd kosteloos - Je creditcardgegevens worden beveiligd verstuurd.
Klarna
Met Klarna kun je jouw bestelling thuis op je gemak bekijken, proberen, ervaren en achteraf betalen. Blij met je bestelling? Top! Dan betaal je met één klik op de knop. Gaat er toch nog iets terug? Geen probleem. Met Klarna betaal je alleen voor wat je houdt. Let wel op, de retourvoorwaarden van de webwinkel zijn altijd leidend.
Bancontact
Bedragen vlot betalen? Dat kan met Bancontact, makkelijk en snel. Elk mogelijk bedrag, zelfs het kleinste, makkelijk betalen met de Bancontact-kaart.
Factuur
Bij Skogen.nl is het ook mogelijk te betalen door middel van een factuur. Deze kan je betalen via een (online) overschrijving. Je betaling kan worden overgemaakt naar ons bankrekeningnummer t.n.v. Skogen B.V. te Alkmaar. IBAN nummer NL40INGB0774335653. Vergeet niet in de betalingsopmerkingen je referentienummer, zoals vermeld op de factuur, te vermelden.
Waarom? Achteraf betalen, Zelf overmaken.
Wanneer het niet lukt met betalen, raden wij aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt ons bereiken via de mail, telefoon, live-chat en social media.
Voor een overzicht van je facturen ga je eerst naar mijn account. Vervolgens klik je op het kopje "mijn facturen" en dan verschijnt het overzicht van je facturen.
De manier van terugbetalen hangt af van de manier waarop je jouw bestelling hebt betaald.
iDeal
We boeken het bedrag terug op jouw rekening.
Creditcard
We storten het bedrag terug op het doorgegeven rekeningnummer. Heb je deze nog niet doorgegeven, dan ontvangen wij deze graag alsnog. Dit kan je aanpassen in je gegevens, of doorgeven via onze klantenservice. We storten het bedrag terug op de door jouw gebruikte creditcard rekening.
Factuur
Je hoeft alleen te betalen voor de artikelen die je wilt hebben. Om dit uit te rekenen, moet je de prijs van de geretourneerde items aftrekken van het totaalbedrag. Ook eventuele retourkosten moeten hier nog vanaf getrokken worden.
Paypal / Klarna / in3
Het bedrag van de geretourneerde artikelen wordt teruggestort op jouw PayPal / Klarna / in3 account.
Bancontact
We boeken het bedrag terug op jouw rekening.
Skogen.nl - Cadeaubon
We storten het bedrag van de geretourneerde artikelen terug op het tegoed van je cadeaubon.
IBAN/SEPA Nummer: NL40INGB0774335653
BIC Nummer: INGBNL2A
Een bestelling plaatsen is bij Skogen.nl zo gedaan. Kies in de webshop de producten die jij wilt ontvangen in je winkelmandje. Uitgewinkeld? Dan kan je nu op jouw winkelmandje (rechtsboven) drukken voor een overzicht van je bestelling. Je kunt nu verder met je bestelling.
Heb je al een account? Als je inlogt op Skogen.nl staan al jouw gegevens al voor je ingevuld. Check nog even of alles nog klopt en daarna kan je door naar de laatste check en betaling.
Nog geen account? Geen probleem want ook zonder account kan je bij Skogen.nl bestellen. Vul je gegevens in en ga door naar de laatste check en betaling.
Bij de laatste pagina staan alle gegevens nog een laatste keer overzichtelijk onder elkaar, als dit allemaal klopt kan je door naar de betaling. Hier kan je kiezen voor één van onze betaalwijzen.
KLAAR. Je bestelling wordt zo spoedig mogelijk naar je toegestuurd!
Spontaan van gedachten veranderd? Geen zorgen, zolang je bestelling nog niet is verzonden kunnen wij deze nog voor je wijzigen of annuleren.
Om je bestelling te annuleren ga naar je account en log in:
Wanneer je bestelling al is verwerkt, is het niet meer mogelijk om deze nog te annuleren of wijzigen. Neem contact op met onze klantenservice om te kijken wat wij verder voor je kunnen regelen. Wij helpen je graag!
Met alle plezier helpen wij wanneer het bestellen niet lukt of je advies nodig hebt om de juist keuze te maken. Samen met onze specialisten proberen wij jou het beste advies te geven. Mocht je er met ons online advies niet uitkomen dan kun je ons natuurlijk ook mailen, bellen of chatten.
Filter je keuze
Soms zie je door de bomen het bos niet meer en is het lastig om de juiste tafel of stoel te vinden. Via de filters aan de linkerkant op de pagina’s kun je kiezen voor een bepaald merk, materiaal, prijsklasse, kleur en andere kenmerken. Hierdoor gaat de zoektocht veel sneller en heb je binnen no-time die droombank besteld!
Meest populair
Graag verwijzen we je naar de producten die het meest populair zijn bij de bezoekers van onze webshop. Deze zijn te vinden als je de 'Sorteer op populariteit' knop klikt bij elke product categorie.
Staat jouw vraag hier niet tussen? Wij staan graag voor je klaar om alle vragen te beantwoorden. HIeronder de contactmogelijkheden:
Mail - Telefoon - Chat - Social Media